Breaking News
Loading...
Sunday, January 31, 2016

Info Post
RAKAMAN kamera litar tertutup (CCTV) memaparkan seorang wanita terseret akibat disamun seorang lelaki dalam kejadian di Wangsa Maju baru-baru ini, tersebar di media sosial.
Video yang dikongsikan di laman Facebook Friends of BN menunjukkankejadian berlaku di sebuah kawasan perumahan kira-kira jam dua petang pada 29 Januari.
Berdasarkan rakaman berdurasi seminit itu, kelihatan mangsa pada mulanya berjalan kaki menuju ke rumah dan tanpa disedari, dia telah diekori oleh suspek menggunakan motosikal.
Penjenayah lompat pagar, samun mangsa oleh mynewshub
Setelah mangsa masuk ke kawasan rumahnya, pagar automatik terus tertutup rapat namun suspek nekad memanjat pagar dan melompat ke rumah mangsa.
Kemudian berlaku pergelutan di mana beg tangan wanita malang terbabit berjaya dirampas penjenayah yang terus berlari ke luar.
Mangsa yang tidak puas hati cuba mengambil semula barangannya namun tindakan itu menyebabkan dia diseret di hadapan rumah.
Kes samun di hadapan rumah ini sebenarnya telah beribu kali dilaporkan kepada pihak berkuasa, namun penjenayah-penjenayah ini seakan makin berani dan berleluasa akhir-akhir ini. MYNEWHSUB.CC

0 comments:

Post a Comment