Breaking News
Loading...
Wednesday, February 3, 2016

Info Post
#Akhirnya buka mulut! Inilah kata-kata menyayat hati Fazura mengenai berita perkahwinan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin pada 8 Februari ini yang pasti mengejutkan peminat.


#Melalui rancangan televisyen realiti mengenai dirinya, pelakon Nur Fazura mengakui sewaktu menjayakan penggambaran filem Manisnya Cinta di Cappadocia, dia dan Shaheizy Sam pernah bercinta.


#Setelah Fazura membuat kenyataan itu, Shaheizy Sam tetap mempertahankan kenyataannya bahawa mereka hanya berkawan saja, bukan bercinta.

#Memandangkan Sam akan berkahwin dengan Syatilla Melvin pada Februari, Fazura memberitahuanbahawa dia mendoakan kebahagiaan Sam, malah sudi hadir ke majlis perkahwinan mereka sekiranya dijemput.

#"Saya gembira untuk mereka dan mendoakan agar Sam dan Tilla (Syatilla) bahagia ke anak cucu.

#Kalau dijemput, saya pergi untuk sama-sama meraikan hari bahagia mereka."


#Kata Fazura, dia tiada sebab bersedih dengan berita perkahwinan mereka berdua.

#"Saya bukan untuk dia dan dia bukan untuk saya. Saya gembira untuknya."

0 comments:

Post a Comment