Breaking News
Loading...
Wednesday, February 3, 2016

Info Post
a)  Pelakon SHARIFAH HASLINDA telah memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya Timbalan Menteri Luar, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican pada 1 Oktober 2015 yang lalu mengikut Seksyen 47 enakmen Undang-undang Keluarga Islam Selangor 2003.
b)  Sharifah Haslinda, 43 yang tidak hadir ke mahkamah diwakili oleh peguamnya untuk sebutan kes tersebut dihadapan akim Syarie, Abdul Fattah Kamarudin di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat, Bangi. Bagaimanapun mahkamah telah menetapkan 2 Disember 2015 untuk sebutan semula kes.
    br /> c)  Walau bagaimanapun, pada 2 Disember yang lalu peguam yang mewakili Sharifah Haslinda, Ummi Kartini Abd Latif membuat permohonan notis tarik balik permohonan penceraian tersebut. Peguamnya memaklumkan pasangan tersebut sedang meneruskan perbincangan lanjut dengan suaminya.

    d)  Dan sehingga hari ini masih belum ada lagi cerita-cerita panas mengenai kes penceraian mereka. Kami mengharapkan agar apa jua masalah yang timbul dikalangan mereka dapat diselesaikan tanpa penceraian.

    0 comments:

    Post a Comment