Breaking News
Loading...
Wednesday, February 3, 2016

Info Post
Masa aku post "siapa nak tahu bagaimana rm50 bertukar menjadi rm50k dalam 1 malam, ramai yang PM tanya, macam mana nak jadikan 50 ke 50k!

Tersembur air kopi aku. Korang hadamkan kisah samad ini. .
Yang botak ini namanya Samad, di Tampin semua orang mungkin kenal samad, samad boleh di kategorikan sebagai tidak normal. Gila, bersurat.
Menari depan orang ramai memang hobi samad, pau orang duit phn hobi dia.
Nama best, samad khan. Gila sebab eksiden, katanya dulu suka berjudi, tapi katanya lagi, Allah sayang dia, sebab tu Allah tarik nikmatnya, Allah kasi dia jadi gila.
Itu katanya.
Jadi apa kisahnya?

Cerita ini diceritakan oleh salah seorang pengguna #FB Mohd Shariffuddin

Samad suka mintak orang duit, harini aku nak bercerita bukan cerita yang aku ni banyak duit ke pemurah ke, cuma aku nak semua pandang dari sudut lain.

Pada tahun #2011 kalau tak silap, aku sibuk dengan tugasan ambil gambar orang kahwin, ada sekali tu aku keluar rumah awal, jam 6.50 pagi. Aku ke bank cimb, sedang aku beratur nak keluar duit, ternampak samad masuk, dia terus melulu pergi ke seorang pakcik yang berketayap berkain pelekat berbaju melayu, mungkin pakcik tu baru balik masjid.

0 comments:

Post a Comment